دوست عزیز خوندن این صفحات بیش از چند دقیقه وقت شما رو نمیگیره اما میتونه در تصحیح یا استوار ساختن اعتقادات کمک کنه. برای خوندن به ادامه مطلب بروید. حقیقت چیست ؟

حقیقت چیست ؟
 
قالب وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ظهور نزدیک است و آدرس 2satan.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





گزیده ای از شبهای پیشاور – قسمت اول

شیخ: ابراهیم بن خالد نقل میکند که رسول خدا به عمویش فرمود عمو بدرستی که خدا ابوبکر را خلیفه ي من قرار داد. از او فرمان ببرید تا رستگار شوید

واعظ: این حدیث کاملاً مردود است.

شیخ: چگونه مردود است؟ شما همه ي مطالب را میخواهید با حرف درست کنید!

واعظ: اشتباه نکنید. ما اهل حرف نیستیم. علماي خودتان (1) احادیث ابراهیم بن خالد را غیر معتبر میدانند.

شیخ: ابوهریره نقل نموده است که جبرئیل بر پیامبر نازل شد و عرض کرد : خدا تو را سلام میرساند و میفرماید؛ من از ابوبکر راضی هستم.  از او بپرس که آیا او هم از من راضی است یا نه ؟

واعظ: بدیهی است که خدا بر تمام احوالات آدمی آگاه است و هیچ چیزي از او مخفی نیست. چگونه میشود خداوند نداند که آیا ابوبکر از او راضی است یا نه!! متاسفانه این حدیث هم از جعلیاتی است که توسط ابوهریره ساخته و پرداخته شده است. حتما مًیدانید که ابوهریره به خاطر مطامع دنیوي و به دستور معاویه، احادیثی را بر علیه امیرالمؤمنین علیهالسلام جعل میکرد و راه را براي سب و لعن آن حضرت هموار نمود.(2)

شیخ: چرا به اصحاب رسول خدا تهمت میزنید. گویا شما شیعیان منتها درجهي هنرنماییتان دشنام گویی به بزرگان است.

واعظ: خواهش میکنم تند نروید! ثابت میکنم که کدام یک از ما اهل دشنامگویی و تهمت زدن است. آیا ما اهل تهمت زدن هستیم یا آنهایی که کتابهايشان مملو از صدها تهمت و هزاران دشنام به شیعیان بیگناه است؟! چه کسی


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 16 اسفند 1390برچسب:شیخ,واعظ,گزیده ای از شبهای پیشاور ,مرحوم سلطان الواعظین,شیعه,سنی, ] [ 11:20 قبل از ظهر ] [ محمد ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

بسم اللّه الرحمن الرحيم شیعیان و اهل تسنن همواره در کنار هم به خوبی زندگی کرده اند به خوبی درک می کنم در این وحله از زمان شعیان و اهل تسنن برای جلوگیری از سوء استفاده دشمنان باید باهم وحدت داشته یاشند ، اما باید مشخص شود که چرا مسلمانان باید بعد از پیامبر (ص) به دو دسته تقسیم شوند ؟ و الان ما باید طبق مذهب پدرانمون شیعه یا سنی باشیم ؟ مطمئنا این سوالها بین تمام جوانان شیعه و سنی وجود داره.
موضوعات وب
لینک های مفید
امکانات وب

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 69
بازدید دیروز : 67
بازدید هفته : 192
بازدید ماه : 192
بازدید کل : 10033
تعداد مطالب : 18
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1



دوست عزیز خوندن این صفحات بیش از چند دقیقه وقت شما رو نمیگیره اما میتونه در تصحیح یا استوار ساختن اعتقادات کمک کنه.به ادامه مطلب بروید.